• Welcome to Jahorina - ski & board zajednica - Forum.
 

News:

Team VIP Jahorina Vas poziva na diskusije vezane za Jahorinu, skijanje, smjestaj, vrijeme, Vasa iskustva... Dobrodosli na web portal Jahorine!

Main Menu

cijena ski karte

Started by dejan, 19 December, 2006, 09:58:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dejan

Molim Vip, ili ako netko drugi zna odgovor, da li postoji kakav posust za petodnevnu ski kartu za grupu od 15 ljudi? ???

Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

Pozdrav svima iz Zagreba ;)

gabrijelos

ja cu se samo malo ubaciti da ne otvaram novi topic

posto sam pocetnik i prvi put idem na skijanje zanima me kako to ide sa ski kartom. jel ski karta znaci da se moze voziti zicarom ili bez nje nemozes doci/uci na ski stazu?

jel mogu ja posto sam pocetnik i posto ne mislim odmah skijati nego samo "probati", probati negdje na dnu staze bez ski karte?

mozda je smijesno ;D ali tko nezna ??? pita?

dejan


vip-jahorina

nama je drago da se i ovakva pitanja postavljaju.

kao sto je dejan odgovrio, ski karta (to se zove ski pass) sluzi iskljucivo za koriscenje zice(sjedeznice) ili lifta. na stazu smije svako, ukoliko nije zatvorena.
zatvorena staza je dobor oznacena.

za pocetnike je ionako suludo ici na zicu prvi put. prvo se malo penjes, da bi upuznao osjecaj ravnoteze i skije, tek onda bi se trebao usuditi na liftove.
ja bi ti preporucio jednog od ski ucitelja. nevjerovatno sta mogu za nekih 4-5 sati uraditi.
kontakte ski uciztelja mozes ovdje naci:
http://www.jahorina.org/ski_skola.php

Ako si nas gost, dobijas popust u jednoj od navedenih kuca.
:)


vip-jahorina

nema vise dviej varijante.
mislim da je od 12.30


tanja

Ja sam se upravo vratila sa Jahorine,poludnevna karta ti vazi od 12 casova.Inace zice rade od 9 do 16.Staze su savrsene,ima dosta snijega i super cete se provesti

pakka

gdje se tacno kupuju ski karte na jahorini ali precizno mogu li kod svih liftova ili ima odredjeno  mjesto.

vip-jahorina